Dieta zdrowej prostaty- dieta dla mężczyzn, która zapobiega nowotworom prostaty.

Za każdym razem, gdy sięgasz po widelec, nakładasz na talerz ulubione dania lub zamawiasz posiłek w restauracji, dokonujesz wyborów.

Niektóre z nich mają wielki wpływ na Twoją wagę i szczupłą sylwetkę, wszystkie natomiast wpływają na Twoje zdrowie. Dotyczy to także przeciwdziałania nowotworom, w tym nowotworom prostaty.

Wybór odpowiedniej diety w ogromnym stopniu decyduje o tym, czy będziesz mieć w przyszłości problemy z prostatą , a nawet, czy unikniesz raka prostaty.

Więcej…

Tłuszcze nasycone a rak jelita

Nowotwory jelita cienkiego każdego roku zbierają olbrzymie żniwo.

Dieta bogata w nasycone tłuszcze zwiększa szansę zachorowania na nowotwory jelita cienkiego- wykazały najnowsze badania.

Tłuszcze nasycone, uważane za jedne z najbardziej niezdrowych tłuszczów spotykanych w naturze, pochodzą zwłaszcza z produktów zwierzęcych, jak mięso i nabiał.

Ser, kiełbasy i masło są bogate z tłuszcze nasycone.

Badania, opublikowane w Cancer Research, poddały analizie dane z NIH AARP Diet and Heath Study. Naukowcy przeanalizowali informacje zebrane z danych 294 707 mężczyzn i 199 293 kobiet.

Więcej…

10 wskazówek jak zapobiegać nowotworom dzięki zmianie stylu życia

Nowotwory są plagą XXI wieku. W ubiegłym tygodniu w Chicago obyło się spotkanie ADA (American Dietetic Association), podczas którego przedstawiono 10 wskazówek, jak zapobiegać nowotworom- zarówno poprzez odpowiednią dietę, jak i aktywność fizyczną.

Uczestnicy spotkania opracowali również praktyczne wskazówki, ułatwiające wprowadzenie 10 wskazówek w życie.

Oto one:

Więcej…

Czerwone wino może obniżyć ryzyko zachorowania na raka płuc

Wyniki badań potwierdzają, że czerwone wino może znacznie obniżyć ryzyko zachorowania na raka płuc, zwłaszcza w przypadku palących mężczyzn.

Badania opublikowane w Cancer Epidemiology Biomarkers and Prevention, korzystały z danych z Kalifornijskiego Studium Zdrowia Człowieka, które objęło 184 170 osób między 45 a 69 rokiem życia.

W latach 2000- 2003 uczestnicy zostali poddani szczegółowej analizie, a następnie badaniom pod koniec roku 2006.Odnotowano 210 przypadków raka płuc.

Umiarkowana konsumpcja czerwonego wina została natomiast niemal natychmiast połączona z obniżeniem podatności zachorowania na raka płuc, zwłaszcza wśród osób palących.

Więcej…

DOŁĄCZ DO NAS NA Facebook'u!

Wyszukaj artykuł: